K: CF kort
Langgaard
2015-09-04 16:25:46 UTC
Hej

Datteren skal ud at rejse, og vil gerne have plads til flere billeder. Alle kort på 4gb og der over kan bruges!
Langgaard
unknown
2015-09-05 10:51:34 UTC
Hej,

Jeg har 8 eller 9 Kingston 16 GB 600X kort.
Jeg bruger dem ikke, da det tilhørende kamera er væk.

VH
Arnold Mikkelsen

Mogens Beltoft
2015-09-07 21:51:30 UTC
Hvad sælger du sådan et for?

Mvh
Mogens
- fjern rust for at svare direkte
unknown
2015-09-11 03:38:44 UTC
Hej,
Jeg sælger 8 Kingston Compact Flash 16 GB 600X kort.
Prisen er 900 Kr for dem alle inklusive forsendelse som brevpakke i DK.
Eller 150 Kr stykket på samme betingelse.
VH
Arnold Mikkelsen