S: Canon 70-200 F4 L IS USM
ThomasM
2013-07-03 08:26:17 UTC
På grund af mangledene brug, sælger jeg mit 70-200 objektiv. Alt originalt tilbehør medfølger samt UV filter og ring til montering på stativ. Objektivet er datokodet UU1202 og er (så vidt jeg husker) købt i foråret 2007. Siden da har det desværre levet det meste af sit liv i tasken, og er kun lidt brugt.

Objektivet kan afhentes i Kolding eller sendes som pakke.

Prisidé 6500,-

/Thomas
ThomasM