K: Nikon TC-14E teleconverter
Henning Jensen
2013-08-04 13:42:49 UTC
Jeg er interesseret i en 1.4 teleconverter til AF-S objektiver.
Såvel versionen med AF-I som AF-S indskriptionen (TC-14EII) har
interesse.

Prisen afhænger af stand og version.
Ret praktisk bo jeg i Trekantområdet men den kan vel let sendes.

Mvg. Henning.
Soeren Friberg
2013-08-04 17:19:59 UTC
Post by Henning Jensen
[...]
Goecker har vist noget brugt hjemme
Soeren Friberg, fotofriberg.dk
Henning Jensen
2013-08-06 03:27:44 UTC
Post by Soeren Friberg
Goecker har vist noget brugt hjemme
Tak for henvisningen. Jeg fik et par private henvendelser, hvor
handlet med en af disse.

Henning.
k***@mail.tele.dk
2013-09-06 06:39:35 UTC
Post by Henning Jensen
Post by Soeren Friberg
Goecker har vist noget brugt hjemme
Tak for henvisningen. Jeg fik et par private henvendelser, hvor
handlet med en af disse.
Henning.
Hej Henning

Leder også efter en TC.

Må man spørge hvor du fik dine private henvendelser fra?

Er der en god hjemmeside at spørge/annoncere?

Tak med venlig hilsen
Kasper
Henning Jensen
2013-09-09 15:51:31 UTC
Post by k***@mail.tele.dk
[...]
De kom fra læser af denne gruppe :-) som emails.
Ellers har jeg også haft held med dba.dk slået op i sælge-afdelingen.
En del personer syntes ikke selv at ville slå ting op, men så reagerer
de på et ønske om køb..
Regards
Henning.
Please Remove in E-mail when used directly: hen-***@mail.REMOVEtele.dk.
k***@mail.tele.dk
2013-09-09 16:35:31 UTC
Post by Henning Jensen
Post by k***@mail.tele.dk
[...]
Henning

Mange tak, jeg prøver også dba.

Vh/Kasper
Soeren Friberg
2013-09-10 04:35:14 UTC
Post by Henning Jensen
Post by Henning Jensen
Post by k***@mail.tele.dk
[...]
Noget tyder på en afløser, hvilket måske bringer brugtpriserne
yderligere ned.

http://nikonrumors.com/2013/09/07/nikon-tc-14e-ii-teleconverter-listed-as-discontinued-again.aspx/
--
Soeren Friberg